Songs of Conquest - Digital Artbook
The book contains over 120 pages filled to the brim with art from the game and offers a fascinating look into the creative process behind the game.
This publication invites you on a visual journey, showing how Songs of Conquest went from a humble pixel art game to earning a nomination for “Best 2D visuals” at the Unity Awards.