Cyfrowa książka z grafikami Songs of Conquest
Książka liczy ponad 120 stron wypełnionych po brzegi grafikami z gry, oferujących fascynujące spojrzenie na proces jej tworzenia.
Ta publikacja zaprasza cię w wizualną podróż, pokazując drogę Songs of Conquest od skromnej pixel-artowej gierki do nominacji w kategorii „Najlepsza grafika 2D” na Unity Awards.