Songs of Conquest - Dijital Çizim Kitabı
Kitap, oyundan çizimlerle dolu 120 sayfa içeriyor ve oyunun yaratıcı sürecine dair büyüleyici bir inceleme sunuyor.
Bu yayın seni bir görsel yolculuğa çıkararak Songs of Conquest'in mütevazı piksel sanatıyla Unity Ödülleri'nde "En İyi 2D Görseller" ödülüne nasıl aday gösterildiğini anlatacak.