Oryginalna ścieżka dźwiękowa Songs of Conquest
Ścieżka dźwiękowa Songs of Conquest zawiera mnóstwo majestatycznych i klimatycznych utworów. Idealna do relaksu podczas czytania książki lub jako tło do następnej sesji gry fabularnej lub planszowej.