Songs of Conquest - Supporter Upgrade
Do you want to give extra support to the ongoing development of Songs of Conquest? This DLC is for you! It won’t give you any unfair advantages against the AI or other players, but it will give Lavapotion more funds to improve the game.
By buying this version of the game, you are primarily showing your support for the development of Songs of Conquest and for us, the developers. The listed features are really just added bonuses!