Songs of Conquest – Ulepszenie dla wspierających
Chcesz dodatkowo wesprzeć rozwój Songs of Conquest? To DLC jest dla ciebie! Nie zapewni ci ono żadnej nieuczciwej przewagi nad SI lub innymi graczami, za to da Lavapotion więcej funduszy na doskonalenie gry.
Kupując tę wersję gry, wspierasz przede wszystkim rozwój Songs of Conquest i nas, twórców gry. Wymienione funkcje są tak naprawdę tylko dodatkami!