Songs of Conquest – Vanir
Pierwsza nowa frakcja w Songs of Conquest przybyła z wybrzeży Ponurego Wschodu. Podbij ziemie Aerboru potężnymi najeźdźcami Vaniru i bądź świadkiem ich potężnej transformacji w vildry. Przedrzyj się przez śniegi na pięciu nowych i pełnych wyzwań mapach podboju, dowodząc nowymi i mocarnymi powiernikami, takimi jak zmiennokształtny Gorm Zagłada lub Jarn Nieugięty – ten, który odrzucił Przemianę.
Vanirowie to wytrwały lud pochodzący z ziem dłużniczej Barii i pochodzący od dzikich osadników z Arleonu. Z biegiem lat stali się łupieżcami swoich dawnych panów. Ale Ponury Wschód nie jest spokojnym miejscem, a będące zmorą tych ziem Korzenie zmusiły Vanirów do przyjęcia kapryśnych stworzeń zwanych vildrami.
Moc vildr może zmienić człowieka w przerażającą bestię gotową do walki z każdym wrogiem. Wielu powierników obrało ścieżkę furii i potęgi.
Po uwolnieniu mocy vildr huskarlowie mogą zostać przeistoczeni w korfany, miast włóczniami, walczące dziobami i szponami, atakując tyły wroga.
Berserkowie mogą uwolnić swą furię i zmienić się w potężnego niedźwiedzia, stającego w obronie słabszych pobratymców.
Wódz zazwyczaj dowodzi tylko swoimi siłami, ale gdy zakorzeni się w nim duma vildr, urośnie do ogromnych rozmiarów, zamieniając się w opiewanego w mitach i legendach jormra.
Wieprze Vanirów zostały przemienione w wiecznie żywe. Serimnaany można zjeść na kolację, a rano znów będą wesoło taplać się błotku.
Wraz z ludem Vanirów pojawia się nowy biom – śnieg, lód i lasy aż po kres horyzontu. Ponury Wschód jest tak surowy, jak sugeruje jego nazwa. Znajdziesz tam nowe miejsca czekające na odkrycie, nowe jaskinie czekające na splądrowanie i wiele bogactw. Jak podbijesz te ziemie?
Dodatek „Vanir” zawiera wiele nowych zestawów artefaktów, zarówno o mniejszej mocy, jak i takich, które zadziwią nawet najpotężniejszych powierników. Moc zestawu rośnie wraz ze zdobywaniem kolejnych elementów. Nowe zestawy można teraz znaleźć na wszystkich mapach w grze, zarówno nowych, jak i starych.