Songs of Conquest
Songs of Conquest to turowa gra strategiczna inspirowana klasykami z lat 90. Poprowadź potężnych magów zwanych powiernikami w podróż przez nieznane krainy. Tocz bitwy z armiami, które ośmielą ci się przeciwstawić, szukaj potężnych artefaktów i poszerzaj swoje terytorium. Ten świat tylko czeka, aż go przejmiesz!
Zarządzaj zasobami, opracowuj nowe osiągnięcia i rozwijaj swoje królestwo. Planuj swoje grody tak, aby pasowały do twojego stylu gry – czy zrekrutujesz każdego łucznika, którego możesz, by skąpać wrogów w nawałnicy ich strzał, czy może pod twoimi sztandarami pomaszerują na wojnę wieczne legiony Aurelii?
Wybierz ręcznie tworzone mapy dla ciekawskich poszukiwaczy przygód lub losowe mapy zapewniające nieskończoną powtarzalność. Mapy podboju pozwalają na bezpośrednie bitwy, podczas gdy mapy wyzwań oferują strategiczne łamigłówki doskonalące myślenie taktyczne. Poznaj całe mnóstwo map stworzonych przez zespół Lavapotion, a także naszą społeczność.
Przemierzaj świat Aerbor samotnie, połącz siły ze znajomym lub znajduj sojuszników i wrogów SI – wybór należy do ciebie. Na większości map można grać w trybie dla jednego gracza, w kooperacji lub w trybie wieloosobowym (lokalnym hot-seat lub online).
Trwa epicki konflikt pomiędzy czterema frakcjami. Arleon, hołdujący tradycji rycerze walczący ze sobą o dominację. Rana, starożytne plemiona walczące o przetrwanie na bagnach. Loth, nekromanci wskrzeszający zmarłych, by stworzyć wspaniałą przyszłość. Baria, odważni najemnicy i wynalazcy, dla których liczą się zyski, proch i niezależność.