Songs of Conquest
Songs of Conquest, 90'lı yılların klasiklerinden esinlenen sıra tabanlı bir strateji oyunudur. Muktedir adı verilen güçlü büyücüleri yönet ve bilinmeyen topraklara yolculuk yap. Sana karşı gelmeye cüret eden ordularla savaş, güçlü yadigârların izini sür ve bölgeni genişlet. Dünya avuçlarının içinde. Onu ele geçir!
Kaynakları yönet, yeni ilerlemeleri araştır ve krallığını genişlet. Şehirlerini oyun tarzına uyacak şekilde planla. Oklarıyla ölüm yağdırmak için alabildiğin kadar okçu mu alacaksın, yoksa sancaklarının altında Aurelia'nın ebedi lejyonlarıyla mı savaşa yürüyeceksin?
Meraklı maceracılar için tasarlanan el yapımı haritalarda veya sınırsız tekrar oynanabilirlik sağlayan rastgele haritalarda oyna. Fetih haritalarında başa baş savaşlara girebilir veya taktiksel düşünme becerilerini geliştirmek için stratejik bulmacalar sunan İddia haritalarını oynayabilirsin. Hem Lavapotion ekibi hem de mod topluluğumuz tarafından oluşturulan bir dolu haritayı keşfet.
Aerbor'un dünyasına tek başına adım atabilir, bir arkadaşınla takım olabilir veya yapay zekâ müttefiklerini ve düşmanlarını kullanabilirsin. Seçim senin. Haritaların büyük çoğunluğunu tek oyunculu, eşli, yerel ortak cihazlı çok oyunculu veya çevrimiçi çok oyunculu olarak oynayabilirsin.
Dört grup destansı bir çatışma içinde. Eski Arleon şövalyeleri hüküm için birbirleriyle mücadele ediyorlar. Kadim Rana kabileleri bataklıkta hayatta kalmak için savaşıyorlar. Loth ölüm büyücüleri şanlı bir gelecek yaratmak için ölüleri diriltiyorlar. Gözü pek Barya paralı askerleri ve mucitleri ise kendilerini paraya, baruta ve bağımsızlığa adamış durumdalar.