Songs of Silence - Lighteaters
Ich stolica Nexus jest fundamentem ich siły, oferując większość opcji rekrutacji. Dzięki karcie strategii Przywołanie Nexusa, Pożeracze Światła natychmiast teleportują się z powrotem, by wymienić łupy, rekrutować nowe jednostki lub uciec z niebezpiecznych sytuacji.
Mogą również stworzyć rozszerzenie swojego Nexusa za pomocą ulepszenia budynku Brama Nexusa, aby rekrutować i kontynuować polowanie na Hymn.
Nexus jest miejscem narodzin tych dręczonych dusz, które nie mogą ani żyć, ani umrzeć i muszą żywić się Hymnem innych.