Songs of Silence - Lighteaters
Bu kadim varlıklar Sessizlik’in derinliklerinde yaşar ve sayısız döngüdür İrdheim ve Sonnan’ı musallat eder. Yaşam ile ölüm arasında sıkışıp kalmışlardır ve İlahiler için doymak bilmez arzuları, onların yok olmasını engeller...
Nexus başkenti onların gücünün temelidir ve çoğu birim toplama seçeneğini barındırır. "Nexus Geri Çağırma" strateji kartını kullanarak, Işıkyiyenler anında Nexus’a ışınlanabilir, ganimetleri teslim edebilir, yeni birimler toplayabilir veya tehlikeli durumlardan kaçabilir.
Ayrıca, "Nexus Geçidi" bina yükseltmesi aracılığıyla Nexus’un bir uzantısını çağırarak birimler toplar ve İlahi Melodi avında ilerlerler.
Nexus, yaşamaları da ölmeleri de mümkün olmayan ve başkalarının İlahi Melodileriyle beslenmek zorunda kalan işkence görmüş ruhların doğum yeridir.