Songs of Silence - Celestial Church Expansion
A decade after the Crusade's defeat, rumors of a Witch leading a new order spark an age of Inquisition... Wield the full powers of the Celestial Church in both Campaign and Skirmish, with this Songs of Silence expansion!
A decade has passed since New Ehrengard braved the Crusade. Yet Silence still spreads and Purgatories become a common sight in every kingdom.
As faith falters, the Celestial Church sends Inquisitors across Sonnan to reclaim control over kings and commoners. One such Inquisitor arrives in Gravina, tasked with restoring faith by force.
Once upon a time a general was sent to the divine tournament for his house’s glory. By blood and cunning he earned the favor of a divine Skirill. For nearly a decade he has served the Celestial Church, hunting heretics and restoring order. Yet he still wonders why the creature chose a man of so little faith.