Songs of Silence - Celestial Church Expansion
Dekadę po klęsce Krucjaty pogłoski o Czarownicy stojącej na czele nowego zakonu rozpętują erę Inkwizycji... Wykorzystaj pełnię mocy Niebiańskiego Kościoła w trybach Kampanii i Potyczki dzięki temu rozszerzeniu do Songs of Silence!