Songs of Silence - Crownless King Expansion
A rogue and his ragtag family of troublemakers carve out a cozy life on the edge of the Silence-ridden Midlands. But comfort rarely lasts... When hungry kingdoms move to feast on what remains of the realm, sharp tongues, light fingers, and highly questionable honor unexpectedly become the Midlands’ last hope.
The Midlands have fallen, their rusted crown long buried beneath torn banners. It is only a matter of time before lurking kingdoms or the Silence divide what remains, unless one man steps forward and lifts the crown from the dirt.