Songs of Silence - Crownless King Expansion
Podczas gdy królestwa kruszą się w całym Sonnan i Irdheim, Thorn i jego rodzina łotrów wykuwają sobie przytulną egzystencję na skraju Ciszy. Ale wygoda rzadko trwa długo... Dołącz do bandy Thorna w kampanii i potyczce dzięki temu rozszerzeniu Songs of Silence!