Songs of Silence - Crownless King Expansion
Sonnan ve Irdheim boyunca krallıklar çökerken, Thorn ve haydut ailesi Sessizlik'in kıyısında sıcacık bir yaşam kuruyor. Ama rahatlık nadiren uzun sürer... Bu Songs of Silence genişletmesiyle Thorn'un tayfasına hem kampanyada hem de çarpışmada katıl!