Sonic Frontiers: Monster Hunter Collaboration Pack
The world of Monster Hunter collides with Sonic Frontiers in the Monster Hunter Collaboration Pack! Forge the frontier in style with the Hunter's Rathalos Outfit and the Felyne's Rathalos Outfit. Then carve out some well-earned break time with the Hunter's BBQ set.