Sonic Frontiers: Monster Hunter İş Birliği Paketi
Monster Hunter İş Birliği Paketinde, Monster Hunter dünyası Sonic Frontiers ile çarpışıyor! Hunter'ın Rathalos Kıyafeti ve Felyne'in Rathalos Kıyafeti ile sınırları şık bir şekilde çizin. Ardından da Hunter'ın barbekü setiyle o çok hak ettiğiniz molayı verin.