Sonic Mania - Encore DLC
Experience a new take on familiar zones with the all-new Encore Mode, play as two new characters with their unique abilities: Mighty the Armadillo, and Ray the Flying Squirrel, and compete with up to four friends in expanded Competition Mode!
Upgrade your Sonic Mania experience with the Encore DLC pack. Get access to two new characters, four player competition mode, and all-new Encore mode that adds a fresh look to familiar locations while challenging new and veteran players alike!