Sonic Mania – Encore DLC
Doświadcz znanych stref w nowej odsłonie dzięki nowemu trybowi Encore, graj dwoma nowymi postaciami o wyjątkowych umiejętnościach: Mighty the Armadillo i Ray the Flying Squirrel, oraz rywalizuj w gronie maksymalnie trzech znajomych w rozbudowanym trybie rywalizacji – Competition!
Wzbogać rozgrywkę Sonic Mania o pakiet Encore DLC. Zyskaj dostęp do dwóch nowych postaci, trybu rywalizacji dla czterech graczy i nowego trybu Encore, który wprowadza odmienione wersje znanych lokalizacji, oferując wyzwanie zarówno dla nowych, jak i doświadczonych graczy!