Sonic Mania - Encore DLC
Yepyeni Encore Mode ile tanıdık bölgeleri yeni hâlleriyle deneyimle, eşsiz özelliklere sahip iki yeni karakter Mighty the Armadillo ve Ray the Flying Squirrel ile oyna ve genişletilmiş Rekabet Modu'nda (Competition Mode) en fazla üç arkadaşınla birlikte mücadele et!
Encore DLC paketi ile Sonic Mania deneyimini yükselt. İki yeni karaktere, dört oyunculu rekabet moduna ve hem yeni hem de uzman oyuncuları aynı derecede zorlarken tanıdık ortamlara yeni bir soluk getiren yepyeni Encore moduna erişim kazan!