Sonic Mania
The ultimate celebration of past and future. An all-new adventure full of unique bosses, rolling 2D landscapes, and fun classic gameplay. Sonic Mania brings retro fast-paced platforming into the future through pixel perfect 2D graphics running at 60FPS.