Sonic Origins Plus Expansion Pack
For current owners of Sonic Origins, complete your experience with the Plus Expansion Pack, which features 12 Sonic Game Gear titles, playable Knuckles in Sonic CD, and for the first time ever, Amy Rose as a playable character in Sonic the Hedgehog 1, 2, Sonic 3 & Knuckles, and Sonic CD!
This pack also includes the Classic Music Pack and Premium Fun Pack, which contain Extreme Missions, Mirror Mode, additional screen borders, new character animations in menus, added music from other Sonic titles, and more!