Sonic Origins: Plus Expansion Pack
Posiadacze gry Sonic Origins mogą uzupełnić ją o dodatek Plus Expansion Pack, który obejmuje 12 tytułów Sonic z konsoli Game Gear, możliwość grania jako Knuckles w Sonic CD oraz po raz pierwszy możliwość gry jako Amy Rose w Sonic the Hedgehog 1, 2, Sonic 3 & Knuckles i Sonic CD!
Dodatek ten zawiera również pakiety Classic Music i Premium Fun, które obejmują misje ekstremalne, tryb lustrzany, dodatkowe ramki obrazu, nowe animacje postaci w menu, dodatkową muzykę z innych tytułów Sonic i o wiele więcej!