Sonic Origins: Plus Expansion Pack
Bu paket, Extreme Missions, Mirror Mode, ekstra ekran çerçeveleri, menülerde yeni karakter animasyonları, diğer Sonic oyunlarından müzikler ve çok daha fazlasını içeren Classic Music Pack ve Premium Fun Pack ile birlikte geliyor!