Sonic Origins: Pakiet Start Dash
Ⓒ SEGA. Wszystkie prawa zastrzeżone. Nazwa SEGA jest zarejestrowana w Amerykańskim Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych. SEGA, logo SEGA i SONIC ORIGINS są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub znakami towarowymi firmy SEGA CORPORATION lub jej podmiotów stowarzyszonych.