Sonic Origins: Start Dash Paketi
Ⓒ SEGA. Tüm hakları saklıdır. SEGA, A.B.D. Patent ve Marka Ofisi'nde tescillenmiştir. SEGA, SEGA logosu ve SONIC ORIGINS, SEGA CORPORATION'ın ya da bağlı kuruluşların tescilli ticari markaları ya da ticari markalarıdır.