Klasik 2D Sonic'in yüksek hızlı platform aksiyonuna yeni bir soluk getiren bu oyunda mistik Nothstar Islands'da serüvene atılın. Sonic, Tails, Knuckles ve Amy ile oynayıp yepyeni Zümrüt güçlerini kuşanın, yeni ve dinamik hareket ve saldırıları keşfedin. Daha önce hiç görülmemiş, göz alıcı ortamlarda ister tek başınıza ister 3'e kadar oyuncuyla birlikte gezin ve Dr. Eggman'i, Fang'i ve adaların dev hayvanlarını Badnik'lere dönüştüren yeni ve gizemli düşmanı geç olmadan durdurun!