Strój Shadowa dla Sonica
Wskocz w ekscytującą, tajemniczą, wspaniałą jednoczęściową piżamę inspirowaną jednym z największych rywali Sonica! Otul się prawdziwym mrokiem w stroju Shadowa dla Sonica!