SONIC X SHADOW GENERATIONS – CYFROWA EDYCJA DELUXE
Shadow the Hedgehog wraca z klasycznym oraz współczesnym Sonikiem w SONIC X SHADOW GENERATIONS – nowej kolekcji z dwoma stylami rozgrywki!
Graj jako Shadow w nowej kampanii fabularnej z nowymi zdolnościami, które dowodzą, dlaczego jest on znany jako ostateczna forma życia! Pędź przez najważniejsze etapy historii Shadowa, odkryj sekrety ukryte w rozległym centralnym świecie i odblokuj nowe moce, aby pokonać Black Dooma i ocalić świat.
SONIC X SHADOW GENERATIONS zawiera też zremasterowaną wersję gry SONIC GENERATIONS – podróży w czasie poprzez kultowe etapy 3D i 2D Sonica z ulepszoną grafiką i nową bonusową zawartością.
W tej nowej samodzielnej kampanii nemezis Shadowa – Black Doom – wraca i grozi ponownym przejęciem władzy nad światem. Shadow musi udać się w podróż w przeszłość, zmierzyć się ze wspomnieniami oraz odblokować nowe, mroczne moce, aby uratować świat.
Okiełznaj nowe moce Dooma, które otrzymuje Shadow, aby zmierzyć się z hordami wrogów oraz platformowymi wyzwaniami. Surfuj, lataj i zatrzymuj czas dzięki mocy Chaos Control!
Przeżyj na nowo kultowe poziomy znane z przygód Sonica i pędź przez etapy w 2D i 3D wypaczone przez Black Dooma jako Shadow, który usiłuje złożyć linię czasu w całość i przeszkodzić złoczyńcy w realizacji jego planów.
Poznaj nowy centralny świat zainspirowany otwartymi poziomami z Sonic Frontiers. W miarę zdobywania nowych mocy Shadow będzie mógł biec dalej i odkrywać ukryte sekrety!
SONIC GENERATIONS łączy przeszłość i teraźniejszość! Gdy Dr. Eggman sprzymierzył się z dawnym sobą i tajemniczym Time Eaterem, by wymazać dawne porażki oraz napisać historię od nowa, rozrzucili oni Sonica i jego przyjaciół w czasie i przestrzeni. Współczesny i klasyczny Sonic będą musieli połączyć siły, by pokonać to trio i przywrócić swoją linię czasu!
Skacz przez dwuwymiarowe i trójwymiarowe wersje kultowych etapów z poprzednich gier z serii Sonic i ciesz się ulepszoną grafiką oraz nowymi przerywnikami.
Ratuj Chao ukryte na każdym poziomie, zdobądź najlepszy wynik na flipperze w zonie Casino Night i zajrzyj do muzeum, aby obejrzeć zawartość zakulisową, posłuchać muzyki i wiele więcej!