SONIC X SHADOW GENERATIONS DIGITAL DELUXE EDITION
SONIC X SHADOW GENERATIONS Digital Deluxe Sürümünü satın alın, eski Sonic ve Shadow oyunlarından müzikler, orijinal Shadow'dan ilhamla Terios görünümü, sahne arkası, Keanu Reeves'in sesiyle Sonic The Hedgehog 3 Movie Pack ve dahasını edinin!
Extra Content Pack'in kurulumu yeni bir kayıt başlatıldıktan sonra yapılırsa bazı kısımlarının doğrulanamayabileceğini hatırlatırız.
Bu yeni hikâyede Shadow ile oynayın, yepyeni ve onun Nihai Yaşam Formu olduğuna kanıt niteliğinde kabiliyetler kullanın! Shadow'un geçmişinden ikonik bölümleri geçin, geniş oyun dünyasındaki sırları keşfedin. Black Doom'la savaşıp dünyayı kurtarmak için yeni güçler edinin.
SONIC X SHADOW GENERATIONS, çok sevilen SONIC GENERATIONS'ın tamamen yeniden düzenlenmiş versiyonuyla geliyor. Bu zaman yolculuğunda 3D ve 2D Sonic bölümlerinin en sevilenleri, gelişmiş görseller ve bonus içerikler sizi bekliyor.
Bu yeni senaryoda Shadow'un ezeli düşmanı Black Doom geri dönüyor ve dünya, yeniden ele geçirilme tehlikesiyle karşılaşıyor. Shadow, dünyayı kurtarmak için geçmişine gidip acı verici anılarıyla yüzleşmeli, yeni ve karanlık güçler edinmeli.
Shadow'un yeni Doom güçlerini kuşanıp düşman ordularıyla savaşın, görülmemiş platform mücadelelerine atılın. Suda sörf yapın, engellerin üzerinden uçun ve geri dönen Kaos Kontrolü'yle zamanı durdurun!
Shadow'un geçmişinden ikonik seviyeleri yeniden oynayın. Black Doom'un akıllara durgunluk verici bölümlerini hem 3D hem de 2D olarak geçin. Zamanın akışını düzeltip Doom'un şeytani planlarını Shadow'la bozun.
Sonic Frontiers'ın açık bölge oynanışından esinlenilmiş yepyeni dünyada koşuya doyun. Shadow yeni güçler kazandıkça başka yerler bulacak ve gizli sırlar keşfedecek!
SONIC GENERATIONS'da geçmiş, günümüzle buluşuyor! Geçmiş hâliyle ve gizemli Time Eater'la birlik olan Dr. Eggman, geçmiş yenilgilerini silip tarihi yeniden yazmak istiyor, Sonic ve arkadaşlarını uzay ve zamana fırlatıyor. Modern ve Klasik Sonic'in de güçlerini birleştirip bu hainleri yenmesi, zamanın akışını düzeltmesi gerek!
Eski Sonic oyunlarından en beğenilen ikonik bölümleri 3D ve 2D olarak, geliştirilmiş görsel ve yenilenmiş sinematiklerle deneyimleyin.
Her seviyede gizlenmiş Chao'yu kurtarın. Casino Nights Bölgesi'nde en yüksek pinball skorunu alın ve geliştirme sürecinden çizimlerin, müziklerin ve çeşitli şeylerin yer aldığı müzeyi dolaşın!