SONIC X SHADOW GENERATIONS Digital Deluxe Geliştirmesi
Extra Content Pack'in kurulumu yeni bir kayıt başlatıldıktan sonra yapılırsa bazı kısımlarının doğrulanamayabileceğini hatırlatırız.