Powracająca skórka Sonic Adventure
Shadow the Hedgehog powraca razem z klasycznym oraz współczesnym Sonikiem w SONIC X SHADOW GENERATIONS – nowej kolekcji oferującej dwa zróżnicowane style rozgrywki!