SONIC X SHADOW GENERATIONS: Sonic Jam Legacy Skin
Shadow the Hedgehog, geri döndü! İki eşsiz tecrübeyi bir araya getiren yepyeni koleksiyon SONIC X SHADOW GENERATIONS'da Classic ve Modern Sonic bir arada!