SONIC X SHADOW GENERATIONS: Sonic the Hedgehog 3 Movie Pack
When transported to an unknown dimension, Shadow must race through the streets of modern-day Shibuya to defeat the forces of G.U.N.
Take on a new look as Shadow and play through a unique level inspired by the new movie, Sonic the Hedgehog 3, featuring the voice of Keanu Reeves!