SONIC X SHADOW GENERATIONS: paczka z filmu Sonic 3: Szybki jak błyskawica
Po przeniesieniu się do nieznanego wymiaru Shadow musi pędzić przez ulice dzisiejszej dzielnicy Shibuya, aby stawić czoła siłom G.U.N.
Zyskaj nowy styl jako Shadow i przejdź wyjątkowy poziom inspirowany nowym filmem Sonic The Hedgehog 3 z głosem Keanu Reevesa!