SONIC X SHADOW ENERATIONS: Sonic the Hedgehog 3 Movie Pack
Bilinmeyen bir boyuta nakledilen Shadow, günümüzün Şibuya sokaklarında yarışıp G.U.N. kuvvetlerini alt etmeli.
Keanu Reeves'in sesiyle yeni film Sonic The Hedgehog 3'ten ilhamla hazırlanmış bu eşsiz seviyede Shadow'a yeni bir bakış atın!