Sophia the Traveler
Unique and enjoyable picture book style. I believe that you all have read "Where's Wally?" before. Does playing our game bring back your childhood memories? Here in "Sophia the Traveler", we strive to make sure that every frame is a painting. You will never be short of wallpapers anymore!