Sophia the Traveler
Resimli kitap tarzında benzersiz ve keyifli bir oyun. Eminim ki sen de daha önce "Ali Nerede?"yi okudun. Oyunumuzu oynamak çocukluk anılarını canlandırıyor mu? "Sophia the Traveler"da, her kareyi bir resim haline getirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Artık duvar kağıdı sıkıntısı çekmeyeceksin!