Sophia the Traveler
Unikalny i przyjemny styl książki z obrazkami. Każdy czytał pewnie którąś z książek z serii „Gdzie jest Wally?”. Czy granie w naszą grę przywołuje wspomnienia z dzieciństwa? W „Sophia the Traveler” staramy się, aby każda ramka była obrazem. Już nigdy nie zabraknie ci tapet!