Sorry We're Closed
Sorry We're Closed er et nostalgisk singleplayer-survival-gyserspil med masser af historie, detaljerede figurer og flere slutninger. Kæmp i førstepersons-perspektiv med dæmoniske våben. Se mellem verdener med dit tredje øje, afslør hemmeligheder, og løs hovedbrud.
Sorry We're Closed er et nostalgisk singleplayer-survival-gyserspil. Oplev atmosfæriske omgivelser med klassiske faste kameravinkler og spændingen ved arkadeagtig førstepersons-kamp. Træd ind i den farlige dæmonverden, saml genstande og hold styr dine ressourcer for at overleve.
Følg Michelles sidste dage, mens hun kæmper for at ophæve den forbandelse, som en magtfuld dæmon, der søger kærlighed, har kastet over hende. Gør livet nemmere (eller mere besværligt) for de nysgerrige indbyggere i Michelles travle London-kvarter, mens du kæmper for at undgå din egen alt for tidlige død.
Med kun få dage tilbage af sin frihed bliver Michelle tilbudt fristende muligheder for at undslippe sin forbandelse. Hvis hun kan samle mod, trodse dæmonernes verden og holde sin Hellhound-pistol ladt, kan hun måske finde en måde at genoprette skæbnens balance.
Michelle får kraften fra det tredje øje, som giver hende mulighed for at se mellem verdener og lære om de skjulte indbyggere i hendes kvarter.