Sorry We're Closed
Sorry We're Closed ialah permainan seram kemandirian seorang pemain yang menggamit nostalgia yang kaya dengan peribudaya, watak-watak mendalam dan pelbagai pengakhiran. Terokai lokasi seram dgn sudut kamera tetap. Bertempur dalam pandangan pertama dengan senjata syaitan. Buka Mata Ketiga anda untuk melihat di antara dunia, mendedahkan rahsia dan menyelesaikan teka-teki.
Sorry We're Closed ialah permainan seram kemandirian seorang pemain yang menggamit nostalgia. Nikmati persekitaran yang berasaskan suasana dengan sudut kamera tetap klasik dan keseronokan pertarungan pandangan pertama gaya arked. Jelajahi dunia syaitan yang berbahaya, kumpulkan item dan kendali sumber anda untuk terus hidup.
Ikuti hari-hari terakhir Michelle ketika dia berjuang untuk memecahkan sumpahan yang dikenakan ke atasnya oleh iblis berkuasa yang mencari cinta. Bantu (atau ganggu!) kehidupan penduduk ingin tahu di kawasan Michelle yang hiruk-pikuk, iaitu London, sambil anda mengejar kebebasan daripada kematian anda sendiri yang tidak dijangka.
Michelle memperoleh kuasa Mata Ketiga, membolehkannya mengintai di antara dunia dan mempelajari tentang penghuni tersembunyi di kawasan kejiranannya.