Sorry We're Closed
Sorry We're Closed to nostalgiczny survival horror dla jednego gracza z bogatą fabułą, wielowymiarowymi postaciami i różnymi zakończeniami. Walcz demoniczną bronią w trybie pierwszoosobowym. Otwórz trzecie oko, aby dojrzeć inne światy, rozwikłać tajemnice i łamigłówki.
Doświadcz finalnych dni Michelle, która stara się przełamać klątwę rzuconą na nią przez potężnego demona, poszukującego miłości. Pomagaj (lub utrudniaj) losom ciekawych mieszkańców tętniącej życiem gminy w Londynie, gdzie mieszka Michelle, w pogoni za wolnością, aby uciec przed swoim przedwczesnym zgonem.
Michelle, nękana perspektywą pozostałych kilku dni wolności, otrzymuje kuszące propozycje uwolnienia się spod działania klątwy. Jeśli zbierze w sobie dość odwagi, stawi czoła niebezpieczeństwom świata demonów, a jej pistolet zawsze będzie naładowany, może uda się jej przechylić szale losu na swoją korzyść.
Michelle zyskuje umiejętność Trzeciego Oka, która pozwala jej zaglądać do innych światów i spotykać ukrytych mieszkańców z sąsiedztwa.