Souldiers
Podczas zmagań wojennych o chwałę swojego królestwa Ty i Twoi towarzysze broni zostajecie przeniesieni do Terragayi, mistycznej krainy na obrzeżach zaświatów. Twoim zadaniem jest odnalezienie Strażnika (Guardian) i przejście do następnego świata. Mały szkopuł – Ty i Twoi towarzysze nigdy tak naprawdę nie umarliście.
Dotrzyj do sedna tajemnicy: przechytrz przebiegłych wrogów, rozwiąż nikczemne zagadki, rozwijaj swoją postać i zbadaj każdy zakątek olśniewającego, zawiłego 16-bitowego świata. Souldiers to ręcznie tworzona, epicka gra w stylu retro.