Soulstone Survivors
Hiçliğin Lortları ve onların bitmek bilmeyen minyonlarıyla yüzleş, ruh taşlarını topla ve bir tanrı ol! Bu Aksiyon dolu Roguelite oyunda gizli büyüleri açığa çıkar, güçlü silahlar üret, birçok karakter aç, oyunun seyrini değiştiren sinerjileri keşfet ve hiçliğin gücünü ele geçir.
Soulstone Survivors; düşman sürülerini alt ettiğin, devasa ana düşmanlarla mücadele ettiğin ve tanrısal güçlere ulaşmak için kendi yolunu açtığın hızlı tempolu bir aksiyon roguelite oyunudur. Bir Hiçlik Avcısı olarak güç yolculuğunda yıkıcı yeteneklere hâkim ol, benzersiz silahlar üret ve oyunun seyrini değiştiren sinerjilerin kilidini aç.
Büyük roguelite deneyiminde milyonlarca oyuncuya katıl ve efsaneni hiçliğe kazı!