Soulstone Survivors: Supporter Pack
Yozlaşmış Destekçi Paketi, Soulstone Survivors'ı sevenler ve geliştirilmesine destek vermek isteyenler için özel bir DLC'dir. Bu paket, 22 Hiçlik Avcısının tümü için Yozlaşmış Kostümler ekleyerek bir zamanlar hiçliğe karşı dimdik duranların karanlık ve çarpıtılmış hâllerini gözler önüne seriyor.
Bu DLC'yi satın alarak yalnızca bu etkileyici kostümlerin kilidini açmakla kalmıyor, aynı zamanda Soulstone Survivors'ın devam eden gelişimini doğrudan destekliyorsun. Bu yolculukta bizi desteklediğin için teşekkür ederiz, avların daim olsun!