Soundfall
Experience a world of music and breathtaking rhythm-based combat in Soundfall! Play with up to four friends in co-op, or go it alone as you defend the ancient world of Symphonia from the evil forces of Discord! Along the way you’ll wield incredible artifacts, unleash powerful weapons, and discover the secret origins of music itself in this fantasy dungeon-crawler from Drastic Games and Noodlecake!
In Soundfall, the closer you time your actions to the rhythm of the soundtrack, the more powerful you become!
Unlock powerful new abilities, and explore Symphonia to discover incredible music-based weaponry! Customize your loadout with more than 500 pieces of equipment to choose from!
Play as one of five unique musical geniuses, each with their own play style, weapon and special abilities!
Unlock powerful musical abilities and mix and match thousands of unique gear and weapon combinations as one of five characters--Melody, Jaxon, Lydia, Brite, or Ky--as you fight to protect Symphonia, and uncover the secret origin of music itself!
You are a Guardian of Harmony--a musical prodigy transported to the world of Symphonia by the Composers to battle the forces of Discord. Together with up to four other players, you will fight your way through the corrupted Timbrelands, eradicating the Discordians and restoring Harmony to the Symphonia.