Soundfall
Soundfall'da, müzik ve nefes kesici ritme dayalı çarpışmadan oluşan bir dünyayı deneyimle! Antik dünya Symphonia'yı Discord'un kötü güçlerine karşı savunurken, en fazla dört arkadaşınla eşli olarak veya tek başına oyna! Drastic Games ve Noodlecake'e ait bu fantastik zindan tarama oyununda, yol boyunca inanılmaz eserleri ustalıkla kullanacak, güçlü silahları ortaya çıkaracak ve müziğin gizli kökenlerini keşfedeceksin!
Soundfall'da hareketlerini oyun müziğinin ritmine ne kadar uydurursan o kadar güçlü olursun!
Güçlü yeni yeteneklerin kilidini aç ve Symphonia'yı keşfederken muhteşem müzik silahlarını bul! 500 parça ekipman arasından seçimini yaparak mühimmatını özelleştir!
Her biri kendine özgü oyun tarzına, silahlara ve özel yeteneklere sahip beş özel müzik dehası olarak oyna!
Symphonia'yı korumak için savaşırken, beş karakterden (Melody, Jaxon, Lydia, Brite veya Ky) biri olarak, güçlü müzikal becerilerin kilidini aç ve binlerce benzersiz donanım ve silah birleşimini karıştırarak ve eşleştirerek müziğin gizli kökenini açığa çıkar!
Ahenk Muhafızı, yani Besteciler tarafından Ahenksizlik'in güçleriyle savaşmak için Symphonia dünyasına gönderilen bir müzik dehası olarak oynayacaksın. Yozlaşmış Symphonia Ormanlarında tek başına veya maksimum dört oyuncuyla birlikte savaş, Ahenksizleri yok et ve Ahengi dünyaya geri getir.