Bring The Crunch
Tardicaca Gölü'ndeki huzur dolu yaz mevsimi, kamp danışmanları kaybolunca kabusa dönüşüyor. FastPass, Doktor Timothy, Profesör Kaos ve yeni üye Mintberry Crunch ile güçlerinizi birleştirerek yaz kampını kurtarmak için yeni "Son Kız" sınıfında ustalaşın.
Tardicaca Gölü'ndeki huzur dolu yaz mevsimi, kamp danışmanları kaybolunca kabusa dönüşüyor. Yaz kampını kurtarmak için FastPass, Dr. Timothy, Profesör Kaos ve yeni bir üye olan Mintberry Crunch ile güçlerinizi birleştirin. Yeni "Son Kız" sınıfında ustalaşın ve hayatta kalma mücadelesini kazanın.
YENİ ARKADAŞ – MINT-BERRY CRUNCH - Gok-Zarah olarak da tanınan Bradley Biggle, gezegeninden nane ve meyvelerin gücü ile geliyor.
YENİ SON KIZ SINIFI - Her korku filminde mutlaka hayatta kalan bir kız vardır. Bu yeni sınıf, onun kıvrak zekasını ve direncini temsil ediyor.