Danger Deck - DLC
The challenging Danger Deck will teleport you to never before seen locations throughout South Park to fight enemy encounters custom crafted by Tupperware. You can access Danger Deck in the Freedom Pals Base by interacting with the Danger Deck terminal, where you and your team of superheroes will be transported into these holographic battles. These increasingly difficult encounters, comprised of a variety of different enemies from the game, will test and push the limits of any superhero. You’ll be rewarded with items and costumes that are also usable on alternate playthroughs of the game.
Danger Deck is part of the South Park : The Fractured but Whole Season Pass. Get it now to access all the game's existing and future additional content.